Fagdag Vg2 Transport og Logistikk

Fra venstre: Håkon Kjernlie, Jørn Thore Morønning, Ingrid Vorkinn, Tor Egil Strømeng, Emil Damstuen, Ivar Myhren, Kjetil Rosenvold, Ole Gjermund Nyjordet, Morten Midtlie, Jostein Malterud, Jørn Erik Smørbøl - Klikk for stort bildeFra venstre: Håkon Kjernlie, Jørn Thore Morønning, Ingrid Vorkinn, Tor Egil Strømeng, Emil Damstuen, Ivar Myhren, Kjetil Rosenvold, Ole Gjermund Nyjordet, Morten Midtlie, Jostein Malterud, Jørn Erik Smørbøl Kjetil Rosenvold Onsdag 2/11 avholdt Lena-Valle videregående fagdag for alle skolene som har vg2-løpet i Innlandet fylkeskommune.

Det var faglig sterkt fokus med alt fra kjerneelementer i fagene, digitale læringsressurser og omvisning i våre nye lokaler.

Vi takker Solør videregående skole og Nord-Gudbrandsdal vidaregåande skule, avdeling Otta for samarbeidet denne dagen og ser frem til nye fagdager for å utvikle våre linjer sammen.
Slik at vi kan utvikle en utdanningsretning for behovet nå og fremtidens arbeidsliv.