Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

1. plass til anleggsgartnerne!

Vi gratulerer anleggsgartnerne våre med 1. plass i NM!

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Flotte vimpler til spennende tur

Elevene på idrettsfag skal klare seg ett døgn ute i naturen, og lete seg fram til postene som er markert med vimpler.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Lihkku Beivviin

I dag, 6. februar, feirer vi samenes nasjonaldag.

Er det sammenheng mellom mobilbruk og fysisk aktivitet?

Vi deltar i forskningsprosjektet «Ungdom i videregående skole - Sammenhengen mellom mobilbruk og fysisk aktivitet

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Elevrådet på Framtidsmøtet

Mandag til onsdag i uke 46 var Abdisa Waldemariam og Michael Albeir Beniamin deltagere på Framtidsmøtet.